ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΣΚΟΠΟΣ
Ο Διαγωνισμός φωτογραφίας με τίτλο “ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΩ ΤΟ ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΒΙΚΟΥ ΑΩΟΥ” διοργανώνεται από την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΗΠΕΙΡΟΥ ΑΕ-Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ με διακριτικό τίτλο «ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕ» που εδρεύει στα ΙΩΑΝΝΙΝΑ, Πλατεία Πύρρου & Μιχ. Αγγέλου 453 32 ΕΛΛΑΔΑ.
Ο σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή του κοινού μέσω της ενασχόλησης με την τέχνη της φωτογραφίας, στην προβολή του ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΒΙΚΟΥ ΑΩΟΥ και την ανάδειξη όλων εκείνων των στοιχείων που το συνθέτουν: την γεωλογία, τα οικοσυστήματα, τους οργανισμούς, τους οικισμούς, τον άνθρωπο με τον πολιτισμό και τις δραστηριότητές του.
Title:
Της αποτροπής του Κακού,...
Της αποτροπής του Κακού,...
Author:
Μαρία Τσούπη
Μαρία Τσούπη
Category:
ΟΙΚΙΣΜΟΙ - ΜΝΗΜΕΙΑ
ΟΙΚΙΣΜΟΙ - ΜΝΗΜΕΙΑ
Description:
Λιθανάγλυφη κτητορική πλάκα εντοιχισμένη στην πρόσοψη κατοικίας στο Δίλοφο. Ο ρόλος της τριπλός: χρηστικός (επώνυμο ιδιοκτητών- χρονολογία κτίσης ) - συμβολικός ( η δυσμορφία του δράκου λειτουργεί συμβολικά ως αποτροπή του Κακού. Άρα ως ένα «φυλαχτό» των ενοίκων, ενώ παράλληλα υποδηλώνει μια προσπάθεια συνοικείωσης του ανθρώπου με τη φύση καθώς η απεικόνιση του θέματος αυτού είναι ένας εικαστικός εξευμενισμός. Ο άνθρωπος απεικονίζει αυτό που αγαπάει, σέβεται αλλά και φοβάται). Πρόκειται, τελικά, για μια δαιδικασία λύτρωσης από το φόβο με το φόβο, αλλά κι ως ένα βαθμό για μια μετάλλαξή του σε ομορφιά( αισθητικός ρόλος).
Λιθανάγλυφη κτητορική πλάκα εντοιχισμένη στην πρόσοψη κατοικίας στο Δίλοφο. Ο ρόλος της τριπλός: χρηστικός (επώνυμο ιδιοκτητών- χρονολογία κτίσης ) - συμβολικός ( η δυσμορφία του δράκου λειτουργεί συμβολικά ως αποτροπή του Κακού. Άρα ως ένα «φυλαχτό» των ενοίκων, ενώ παράλληλα υποδηλώνει μια προσπάθεια συνοικείωσης του ανθρώπου με τη φύση καθώς η απεικόνιση του θέματος αυτού είναι ένας εικαστικός εξευμενισμός. Ο άνθρωπος απεικονίζει αυτό που αγαπάει, σέβεται αλλά και φοβάται). Πρόκειται, τελικά, για μια δαιδικασία λύτρωσης από το φόβο με το φόβο, αλλά κι ως ένα βαθμό για μια μετάλλαξή του σε ομορφιά( αισθητικός ρόλος).
Description:
Λιθανάγλυφη κτητορική πλάκα εντοιχισμένη στην πρόσοψη κατοικίας στο Δίλοφο. Ο ρόλος της τριπλός: χρηστικός (επώνυμο ιδιοκτητών- χρονολογία κτίσης ) - συμβολικός ( η δυσμορφία του δράκου λειτουργεί συμβολικά ως αποτροπή του Κακού. Άρα ως ένα «φυλαχτό» των ενοίκων, ενώ παράλληλα υποδηλώνει μια προσπάθεια συνοικείωσης του ανθρώπου με τη φύση καθώς η απεικόνιση του θέματος αυτού είναι ένας εικαστικός εξευμενισμός. Ο άνθρωπος απεικονίζει αυτό που αγαπάει, σέβεται αλλά και φοβάται). Πρόκειται, τελικά, για μια δαιδικασία λύτρωσης από το φόβο με το φόβο, αλλά κι ως ένα βαθμό για μια μετάλλαξή του σε ομορφιά( αισθητικός ρόλος).
Λιθανάγλυφη κτητορική πλάκα εντοιχισμένη στην πρόσοψη κατοικίας στο Δίλοφο. Ο ρόλος της τριπλός: χρηστικός (επώνυμο ιδιοκτητών- χρονολογία κτίσης ) - συμβολικός ( η δυσμορφία του δράκου λειτουργεί συμβολικά ως αποτροπή του Κακού. Άρα ως ένα «φυλαχτό» των ενοίκων, ενώ παράλληλα υποδηλώνει μια προσπάθεια συνοικείωσης του ανθρώπου με τη φύση καθώς η απεικόνιση του θέματος αυτού είναι ένας εικαστικός εξευμενισμός. Ο άνθρωπος απεικονίζει αυτό που αγαπάει, σέβεται αλλά και φοβάται). Πρόκειται, τελικά, για μια δαιδικασία λύτρωσης από το φόβο με το φόβο, αλλά κι ως ένα βαθμό για μια μετάλλαξή του σε ομορφιά( αισθητικός ρόλος).
Τα σχόλια είναι κλειστά!